Wednesday, October 14, 2009

BENCINYA!!!!!!!!! Kalo dah main snooker tak ingat... dah sejam dok tunggu kat ofis dia tak gak sampai2... aku bt mcm hari tue balik sendiri baru tau... pastue cari mcm org gila aku pi mana... perangai mcm sial. kekadang aku kata gak gak kalo rasa2 dapat segala2 dengan main snooker tue... silakan... aku blah dulu sbbnya takdak masa nak tggu hidup org yang dok kat table tue maju.. kalo jadi professional tak kisah... ini menghabiskan duit ja. bodoh btul. skrg nie rasa2 dagh boleh agak kalo aku blah ja.. hidup dia confirm tak tentu hala.. Kekadang tue ckp bangga gila... boleh dapat apa saja, last- last aku yang lebih banyak dapat beli dari dia.... smalam dah mula hilang sabar. kalo ckp " don't hold me back from everything from today"... start hari nie apa yang aku rasa aku nak beli jgn halang aku and kalo dia takdak duit, jgn ajak aku skali hidup mcm org takdak duit. mmg la dia tak penah mintak or pinjam duit aku, selama nie tak penah guna pun tapi bila nak bt something and buy something pun terpaksa simpan sbb dia takdak. start hari nie kalo dia nak jimat, jimat sorang. bayangkan nak seluar jeans pun tak bagi sbb nanti duit bleh guna untuk benda lain. tapi tgk family dia belanja sesuka hati.. sapa tak angin. bskn tak dapat apa yang aku nak.... siap.... maybe sampai masa untuk aku pulak bertindak.

No comments:

Post a Comment